Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Saturday, December 18, 2010

aku missy~

hee~ lagi beberapa bulan jer aku akan bergelar staf nurse...adoi..
besar n berat tanggungjawab 2...
masa stdnt bole la..dok dalam pantry berjam2 makan ape yang ade..lau x dek, turun or g beli kat kios....makanan x dek pon, dok jer dalam 2..janji leh duduk..gosip2 ngn member...bole g jalan2 kt cafe...beli makanan,,huhu...bole blek oneshot..wat keje lepak jer...sampai sister wad pon aku leh gado..dye yang nak cari gado ngn aku..hee~nasib badan la...

pas nie mane bole da..haoyooo...
kena keje btol2..lau kena marah..cane ..huwaa!!!
x caye nk jadik staf nurse da..x caya..pape pon aku harap aku bole la..jadik staf nurse yang pandai wat keje..x mo bengong2..t org kutuk kat belakang...
masa stdnt best sgt...mmg best la dapat keje ngn kawan2..yang satu kepala..nasib la aku dari sem satu dapat group yang oke jer...satu kepala..wat jahat no satu...hahaha...
wat per nak skem sgt..wat susah diri jer,,janji keje jalan..huhu...~ kan2..
masa sem 2 ..dulu ngs lau x dapat cros..sebab lec 2 poyo sgt nk cepat2..lex2 suda..
sussah kot nk dapat satu cros 2..pe g menipu r..padan muka..hahaha..!!
nak cepat sgt..haa..hambik!!..huhu..
masa sem 3..masok maternity kena marah kaw2 punyer ngan staf nurse klinikal..pasal x tahu nk wat booking... la nama pon baru nak belajar..nak marah lak..lex suda..huh!
marah depan2 patient kot..aduh malunyer..
aku tarik muka la...tgu lg..pas 2 dye kata kat aku..ha muncung panjang2..amik mulut ikat kat kerusi baru tau..cett!! nak tergelak aku time 2..tahan jer la..dye ingat aku heran sgt..huh!!tapi yang best masa 2..dapat tgk ibu2 melahirkan ank2..depan2 mata kot..aduh teras sakitnyer nk beranak...patut la diampunkan dosa..cukup seksa..pape pon..bila tgk baby kuar jer..aduh..sgt sweet..!! n comell!! suke!

masa sem 4...haa..yang nie best cket..dapat g komuniti luar..pe g wat perangai r..dok kat klinik kesihatan kuar malam ikot sempat jer..huhu....lepak jer mmg best r...sem nie aku jmpe orng yang x sepatutnyer ade dalam hidup aku..aduh2!!
huhu..masa sem nie jgk dapat belajar orthopedik..patah2 tu ler..huhu,,belajr cane nk semen kaki ker tgn ker ape2 jer la yang patah... hati patah ker bole ler nk semen...hee~~

sem 5..nie jadik gilak sket..sebab masok prctical wad gilak..hahaha...sem nie pon best..dapat selami n tahu ape yang orng sakit jiwa rasa..cane keaadaan diorng..huhu..ade yang oke..ade yang agresif...pape pon..sem nie best!
sem 6 nie..sem yang terakhir aku..aduh! da nk kena tgal kan kawan da...sedey2...
sem nie jadik senior..mcm x jadik jer...junior plak cam senior,,nak kena diorng nie..cett!! bagi betis nk peha..huh!..yang penting kasih sayang antara kitorng tetap utuh..!


aku nie malas cket wat keje..tapi keje hbs gak..cane 2...hee~
aku tiap kali masok jer wad if keje pg kol 10am 2 mmg da set nk makan jer..per g lepak pantry r..hahah
...makan banyk tapi x gemuk pon...aduh2!
lau keje ptg kol 4pm mkn la..hee~ buruk kan perangai..tapi nnt da jadik staf nurse da x ley da cm 2..tgk2 nk mkan pon x sempat..hee~
yang penting aku harap aku akan jadik misyy yang baik n lemah lembut yer..hakhak..(poyo)...


kami sedia membantu..
peace~



11 comments:

  1. Tahniah =)
    Semoga berkhidmat dengan penuh Ikhlas kepada masyarakat =D

    ReplyDelete
  2. da tau ke nanti posting kat mane?

    ReplyDelete
  3. x thu lg...kena tgu sebulan lebey lg..he~

    ReplyDelete
  4. biasanya dapat kat negeri asal kew?>

    ReplyDelete
  5. Walaupun kecil dunia di duduki...
    Lebih kecil diri ku rasa...
    Walaupun kecil ungakapan ku ucap...
    Namun dalam maksud ku sampai...

    Sejauh mana pun kita terpisah...
    Tetap dekat dalam ingatan...
    Ketika masa berputar...
    Dunia berhenti...

    Tatkala memberi ruang...

    ReplyDelete
  6. arief: x thu la..huhu..haerap dapt negeri asal la..
    aheam: thanks kamo!!
    hazwan:harap cm 2 la...huhu...:)

    ReplyDelete
  7. eeerrr....
    kate2 tue abis lg la...otak lost semlm...
    eeerrr...de sape2 leh smbgkan slps...

    Tatkala memberi ruang...

    ReplyDelete
  8. haha..x pandaila..nk sambung..huhu

    ReplyDelete
  9. Haha da dpt da...harap2 ok la kata2 ni...

    Tatkala memberi ruang...
    Buat dua insan berdamping...
    Meluahkan ungkapan tiada penghujung...

    Semoga berjaya...Semoga berbahagia...
    Harapan dan doa...Di iringi bersama...

    ReplyDelete