Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Friday, December 17, 2010

Kenape dia kembali??


aku baru pas membersihkan diri..baru blek keje la kan...
then masok bilik tgk enset...eh ade miscol.. (wat terkejut bole)..hikhik..
tgk dari org yg x disangka2...aduh..knape yer dye col..ade pape yg jadi ker...??
huh..aku col blek...aduh gayut plak..lantak ko la...
lame lepas 2 dye col blek...sy tnya..kenape.?? dye kata termiscol tadi..hee~ hampeh..!
(padahal dye tipu..mmg nk col gue pon..huhu ..)

dulu aku penah syg
dye..acehh!
tapi dye bole tipu aku...cm hampeh jer.
sakit jugak la aku rasa...aduh!
kenape la lelaki mcm 2...
walaupon kenal x la lame mane..tapi da ade rasa syg,
tetibe dye kantoi lak..ade awek..huhu..
(cm best jer bunyi...)
x per la...mybe pengalaman kan...

tapi ari nie...dye datang cari aku..dye kata dye x oke..
doakan dye x bahagia ker..oh tidak..aku bkn mcm 2...mmg marah..tapi dendamx penah ade dalam kamus hidup aku...
pasti datang dari yang maha
adil..

dye mx maaf sebab wat aku cm 2 dulu...dye kata dye nak berkawan ngn aku...
no problem beb..aku on jer..
tapi kenape aku jgk dye cari...untuk ape..?? menebus salah or wat..? (confuse)
aku fikir...kamo datang dengan tiba2..pergi macm 2 jer..then datang lagi untuk kali nie..untuk ape...?? aduh..ya tuhan..ujian ape lagi yang kau akan berikan pada aku....
kuattkan la hati aku...

kamo!
Aku x pasti tujuan kamo...
tapi bila keikhlasan kamo ingin berkawan ..aku terima dengan ati yang terbuka..
ingat x..kerana kamo..aku penah menangis...
kerana kamo jgk la..aku penah kecewakan orng x bersalah...
aku maaf kan kamo..tapi ingat la..yang hati aku penah terluka kerana kamo...

dye tanya~
ingat x..baju sya masa kite jmpe dulu...aku kata ingat..dye kata dye pakai baju nie la..skrng..
(saje la 2..nk pujuk...cett!!)
hehehe..watever la kamo..
layan jer...
dye kata dye suke tgk aku masa first time jmpe dulu..sweet2 gitu..
ayat nk power jer
dye kata dye penah sayang aku..tapi dye x pasti btol ke x?? (bole lak cm 2) hee~
ingt aku patung ker..aishh!
dye tnya lagi..kenape suke dye dulu..eh..
sibuk nk thu jgk..
aku kata da suke nk wat cane...heee~

kamo!
jgn cari aku kerana kamo sunyi...
aku bkn tempat melepasklan kesunyian....
jangan cari aku untuk gembira kan ati kamo...
kerana aku pon x gembira...
jangan wat aku ulang ape yang aku penah rasa dulu..kerana x munkin terjadi..
peace~

2 comments: