Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Friday, December 24, 2010

cantiknyer malam itu~


23/12/2010..
kenangan terindah~

wah...dinner yang glamour gitu....aku tgk kawan2 aku sgt cantik..~
malam yang x akan aku lupakan sampai akhir hayat aku...
ptg 2 aku siap lambat...makeup member2 punya pasal...last aku yang lambat..x sempat nak dresup lebey2...hehehe...tapi rasa puas dapat tgk kawan2 cantik mlm 2..



ape yang best malam 2..dapat pakai baju cantik dres purple gitu,dapat makan sedap2..nyum2..berselera sungguh makan...aku bagi A punyer...tapi x sempat nak rasa semua...
yang pling best posing la..amik gambar..x mau2...aku akan ingat saat 2...
malam 2..ade ditayangkan slide show..kitorng dari sem satu sampai sem 6...aduh!! sgt sedey..
sekejap jer masa berlalu..sekejap sgt..rasa mcm baru semalam jumpe diorng...huh!:(




malam 2 kitorng ade jemput band wat persembahan...best jgk!!
ade photografer da bestnyer...heee` luqman azizi n da geng la...
edit cantik2 au....heeee~
yang best ade catwalk dari budak aku la...huhu..sgt meriah..ade cabutan bertuah...tapi asl aku x bertuah pon...aish..!!...

bagi aku yang penting mlm 2 adelah happy wit kawan2. aku..pas nie x thu dapt jumpe ke x..
masing2 da sibuk keje...hmm..
aku tahu setiap pertemuan pasti akan ade perpisahan...aku arap korng semua x kan lupakan kenangan kita selama 3 tahun di kkt...
aku menangis coz korng adelah sahabat perjuangan aku...semoga korng semua berjaya dalam bidang nie...

malam 23/12/2010 adelah malam sgt indah bagi aku....malam perpisahan kita..malam yang penuh bermakna pada aku...semoga memori ini menjadi satu kisah yang paling sweet dalam hidup aku...~:)
memori terindah~

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka


Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pon terduga pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa


No comments:

Post a Comment