Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Friday, November 12, 2010

mY duDE...

ur my heart...

.....Diorang nie lah jalan hidup aku masa aku kat kolej KKT nie...selama 3 tahun aku duduk satu bumbung ngn diorang..bilik diorang bilik aku gak..kat KKT nie lah kita pernah sama2:
menangis..
ketawa..
jatuh..
gembira..
sedey..
kecewa..
kan..dan diorang da tahu perangai masing2 da..macam2 ada...



fadyla..(me)..


jaafdayu
emma



ayn sha'ari

ain salleh

kak shida`


korang.......~
kalau aku merajuk bukan aku nk mengada2..tapi aku saje nak manja2 ngn korang..sebab aku ade korang jer..
kalau aku marah bukan nyer nk simpan dendam saje nk tunjuk garang...heee...
kalau aku menangis bukan nyer aku nk sgt simpati..tapi aku nk tunjuk yang aku kecewa...sebab korang jer lah yang leh tenangkan aku...
kalau aku ketawa aku nak korang tahu betapa aku syok nyer bila korang ade...buat lawak same2..
huhu..
kalau aku usik2..bukannyer aku nk kutuk..nk merendahkan korang..tapi aku saje nk bg fun2,,,korang mst faham kan..korangkan sporting...heee~
korang nak tahu...selama kita bersama aku mengaku bukan x pernah touching...marah...ngn korang..tapi 2 adat kan...aku x nak kita gado...x per...aku biakan semua 2..terkunci..bia nmpak kita semua happy....sebab kita bukan selalu bole bersama da nanti macam sekarang...
korang mst ingat kan..tempat2 kita outing...
tempat kita cipta kenangan kita...semua 2 akan terpahat kuat dalam hati n ingatan aku...
amik gambar same2..mcm model... makan sesama... shopping sesama.. pergi bukit larut.... mandi kt bermis... jalan2 taman tasik...
wah..byk la..kenangan kita..
wahai kawan2 ku...jgn lah lupe semua 2 yer....:)
3 tahun kita melayari liku2 hidup dalam rumah yang dicipta untuk kita..
walaupon kita x suka rumah nie..tp rumah nie lah yang temukan kita..kan..
aku bersyukur sgt dapat kawan mcm korang...korang mmg da best...
cepat kan masa berlalu...
aku akan sentiasa ingat korng...sebab aku sayang korang...
muahhxxx!!!!

korang...
masa kita bersama banyak sgt..pas nie kita nak jumpe pon da susah...
so jgn lupa kenangan kita pernah sama2 susah senang tempuh 3 tahun nie,,,
maafkan lah jika ada salah dan silap dari aku....:)

aku sayang korang~~

4 comments: