Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Thursday, November 11, 2010

Siapa Heroku hatiku..~


perlu ker JELES...huhu..
perlu lah!!
jeles tgk kawan2 gayut ngn bf diorAng....pelik tol lah aku nie...
tp dah mmg cm 2...nk wat cane...aku x ley cm 2...aku pon x pasti aku MILIK sape..
tapi kan kawan2..bila tgk korng bergayut aku tumpang happy sekali la...bila tahu korng nk dating aku pon tumpang syok jgk...tp kan dalam ati aku...fuh!! tuhan jer tahu...x per la..aku tahu Allah pasti da cipta my HERO untuk aku....kan2..tp just lambat jer...aku sabar...aku pasti dye lah yang terbaik untuk aku...yeahh!!..TERBAIK...aku tunggu...
siapa dia...??
tuhan ciptakan untuk aku HERO yang sayangkan aku..
yang bole jaga aku sampai aku mati..
bole susah dan senang dengan aku...
bole mencipta syurga untuk aku disana nanti..
bole membimbing aku jadik yang terbaik....
bole bahagiakan aku..
bole buat aku tersenyum...
amin....aku tunggu...datang lah dye kepada aku ya Tuhan....

No comments:

Post a Comment