Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Friday, November 12, 2010

chenta ahmoi....

dear...
saya kenal kamo dari fb...mula2 saya kenal kamo dengan nama yusmazlin...
saya nampak kamo on9..tapi sebb kita x pernah bertegur..saya bia kan jer...huhu
lama2..kamo tegur saya...kamo kata saya comel..tapi padahal kamo lagi comel tau..!!!
bila kamo upload banyak2 gambar kamo baru sya cam kamo nie cm ner..wah..sgt comel..macam anak cina kamo tahu...dah la pandai main gitar....suara pon comel..hehehe...
lama2 kita rapat..saya cerita tentang diri saya...kisah saya ngn dye...kamo dengar...saya kata saya nk ngs..tapi kamo selalu kata fad kan kuat...padahal saya x kuat chenta..tapi saya cuba untuk kuat...

chenta...
kamo manja tau...selalu panggil saya sayang...
sampai orng len anggap kita nie..les la...huhu..
tapi x per..bia lah..mulut orng,,,,janji kita tahu sape kita...
syg..kamo cerita kamo sayang seseorang...tapi dye x yakin ngn kamo...
saya sgt jeles..sebab ade orng yang sayangkan kamo..tapi saya x chenta...saya selalu skecewa...
ujian nie berat bg saya chenta...
chenta..lau dye untuk kamo..buktikan yang kamo betol sayang dye.. k..fad akan sokong pape pon...janji 2 yang terbaik untuk kamo...

kamo~
kita x pernah berjumpe...
tapi saya sellu kata..pastti satu hari nnt kita dapat jmpe..
masa 2 saya nak enjoy hbs2 ngn kamo...nak cerita banyak kat kamo...
nak snap pic banyak2..ngn kamo....
kamo banyak tolong saya masa exam..thanks sayang....
walaupon kita jauh..saya tetap akan ingat kamo....

chenta..~
kamo sahabat saya...walaupon jauh...saya tetap anggap kamo my sayang saya jgk...
selalu ingat saya k...muahhhxxx!!!

11 comments:

  1. hope fad dpt jmpa ngn yus...
    n pshbtn ni akn kekal slamanya...^_^

    ReplyDelete
  2. insya'allah...^_^
    dunia jururawat ni xbsar mne pn..
    pusing2 akn jmpe gak..kt kursus ker, jati dri ker, local preceptor ker..mst akn jmpe..=)

    ReplyDelete
  3. tenkiu batik !!

    dear,so sweet !!! muahh..tenkiu..

    ReplyDelete
  4. nk thu nie lagu apa .
    plss suka sngat lagu nie

    ReplyDelete
  5. akk nie lagu apa akk .
    adik nk thu lagu apa nie
    bet gilak

    ReplyDelete
  6. chenta : betik la..bkn batik..huhu

    ReplyDelete