Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Friday, November 12, 2010

snap@photoshoot...

lokasi: taman botani, putrajaya..
time nie aku shoot ngn ayn..
muslimah la katakan...
penat gile..tapi mmg best la kan...huhu...dapat shoot ngn photografer hebat2 2..
wah!!
ha..photografer dye jeng2..
1. andika farhan..
2.mohd firdaus..
3.adam rauf
4: zul
5.sallehuddin..
6.kak ju pon ade
7.kak shikin..

aku x dek la heba sgt pon...biasa jer..mula2 takot gak..tapi da lame..oke la..dapat tunjuk ajar dari diorng kan...pape pon thnks sudi shoot saya...huhu

aku sebenarnya x sangka pon bole jadik model cm ginie kan...ha skrng..nah hambik...hehehe...tapi aku x la nk focus dalam bidang nie..saje suke2...huhu...

gambar nie aku shoot ngn photografer yang agak hebat la...
dye kata kt aku dye x hebat sgt shoot model...erkk!!
padaha baik punya dye shoot aku...
haaa!! dye lah luqman aziz...huhu...
lokasi nie kat umah kosong kat taiping nie...aziz mmg best la kan...
dye sporting...tgk2 hasil dye...oke kan...huhu...

No comments:

Post a Comment