Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Saturday, February 19, 2011

new life~

hye..` da lame x bermain jari menulis di blog nie...:P
hmm..aku nak cite cket la..skrng aku da dapat tempat posting
keje la kn..yang x bape best 2 dapat kat kl...dapat hosp hkl..
bapak bz siot..tapi lex r der..dapat banyak pengalaman kot..
hee~ insyaallah...
masa mula2 col kkm..punya la takot..takot dye bg tempat yang kite x suke...
macam aku la..dulu gedik sgt mx kl..sekali dapat kl..
operater 2 cari nama aku kat list kedah..x de..da berdebar2 da nie...
cari kat list penang x de...aduh!! nie mseti kl nie..aishh..!! parah2..
masa 2 aku sedey...cane nak tinggal mak aku sorng2 nie...sian dye..dekat dua bulan gak la aku
dok lepak ngn mak aku...(ce lepak euu):P tetibe nak kena pg jauh lak..
mak kata x per la..belajar dok tempat org..yg penting jaga diri.. jgn ingt nk enjoy jer..jimat duit 2..jgn pakai seksi2..hahaha...yg seksi2 2 x ley bla...kekeke...(baik mak.. sya ingt,,)hee~
skrng nie da nak dekat tarikh bekerja..takot la plak..takot x ley wat yg terbaik...
dapat lak senior macam singa..x ke naya di buatnyer..hahaha..
tapi cane pon name pon kita budak baru,,mest r blur cket kan...huhu...lame2 pandai la..huhu
( nak sedapkan ati)
aku harap semua nyer berjalan dengan lancar pas nie...peace!




2 comments: