Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Wednesday, January 26, 2011

itu kawan comel saya...~

ha jeng2..!! aku kalau blek jer umah aku kat taman sri tanjung 2...dua orng nie la aku nak jumpe dulu...diorng nie kawan aku sejak dari tadika lagi...syok kawan ngn diorang..aku ngn diaorng nie ade masa n diorng pon cuti ape g..lepak r..heeee~
masa kecik2 dulu kami selalu dok men pondok2..aci ligan(men kejar2) men nyorok2..main tuju selipar..macm2 la kami main...huh!! macam astro..hee`~
aku da anggap diorng nie macam adik beradik aku dah..susah senang aku nak kongsi ngn diorng jer,,,huhu..~
meh sini aku perkenal kan...yang cubby2 cket nie nama dye zafirah kami pgl dye firah@ za..dye nie garang cket..kuat beleter..tapi dye baik hati...dye nie kalau bab karaoke..bagi kat dye...nasib suara best..hee...dye nie macam kaklong la..sebab dye lahir dulu..kekeke...
yang kurus2 ni lak name dye hayati..kami pgl dye yat@ t...dye nie lemah lembut cket...malu cket kot...hehehe..dye kalau karaoke..macam bisik2..x dengar..aku ingt mic 2 yang rosak...hahaha...(jgn mara !)
dulu masa sek rendah aku terpisah cket ngn diorng nie...besa la aku nie kan bongok sket dulu...asyik dok kelas belakng jer...diorng dok kelas depan...malu beb!! tapi diorng xpenah ejek aku pon...caya lah...!!
masa sek menengah aku ngn diorng stay same..pastu lepas from 3 za dapat sek teknik..
hubung agak renggang seket la..mybe salh aku jgk kot..sory la beb!! hee~ bak kata pepatah air dicincang x kan putus...kan2!

antara kami nie tipu sgt la kalau x da selisih faham...penah la..tapi sebab masing2 da bsar bole pk mana baik mana buruk so..x yah la gado teruk kan...hee~
aku inagt g masa kecik aku gado ngn si za nie..ha nie dialog dye...

za: aku x mau kawan ngn hang dah!!
aku: aku pon x mau kawan ngn hang dah..!!
wekk!!(jelir lidah bkn men)..

za: hang jahat!
aku: hang lagi jahat..!!
za: biaq la..!!
aku..aku bagi tau mak aku..hee~
hahaha..macam ape g...name pon budak2 kan...hmm..

kalau time raya kitaorng kumpul la...fisrt diorng mesti datang umah aku dulu..makan laksa mak aku wat...sedap oo!! pastu baru g lepak umah diorng x pon jalan2 umah member len..huhu...best!!
skrng aku tgh tgu yat blek..baru leh lepak sekali..rindu oo...
wi aku harap persahatan nie kekal sampai akhir hayat kita..peace!!

1 comment:

  1. wei2.. kita men2 masak2 blakang umah hg jgn lupa.. kngn xbole lupa kena tibai nga mak hg sbb kita amek daun pokk bnga dia men masak2!! hahaha.. ~yat~

    ReplyDelete