Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Sunday, November 28, 2010

3 tahun..~

fuh!
rasa cepat sgt masa berlalu...hampir 3 tahun melayari hidup dalam kolej jururawat nie...
macam2 da aku rasa...
masa 1st time datang hospital taiping..ingat bangunan yang tinggi, besar n cantik 2 kolej..
rerupanyer..cengot jer kolej..kecik jer..hehehe..
hmm..masa datang cnie datang ngn abang jer...dye la yang antar...huhu..sampai jer kat kolej..da ciap semua dye tinggalnyer aku sorang2..hampehnyer abang..hehehe..
aku ngs..x nak tggl kat kolej 2...asyik ingat mak jer...asyik ingat nk blek jer..ngs2 selesai gak satu sem...
masok sem 2..da penah gagal exam lak...adoi...pening...apehal leh gagal nie...tapi x per la..
repeat blek...lulus lah akhirnyer...aku nie ngok cket..x pandai pon...huhu...
sem 3..da nakal da...g keje malas..lepak jer..dok lak ngn geng gila2...hbs la aku kan...huhu
sem 4 lagi la nakal...aishhh...cm2 da aku wat..penah gak kantoi lepak ngn stdnt MA malam2..tapi x wat pape pon..ramai2 kot..just berbual..bukan berdua yer..no2...
masok sem 5..yang nie da jadik senior da...otai cket...garang cket ngn junior...hehehe
sem 6 nie banyak dugaan kat group aku...semua kitaorng wat..semua x kena dimata lec..kita jer salah..orng len btol..cian kan..di ank tirikan...kawan2 semua menangis..pasal benda kecik jer..heboh satu dunia...ish...aku terasa kot walaupon bkan aku yang wat salah 2...cian diorng..aku pon join sekali ngs...huhu...

dok dalam kolej nie..yang happy pon bila ade kawan2 la kan...
lau x dek diorang ( bagai katak dibawah tempurung) hehehe...poyoh!!
macam2 kitaorang wat dalam kolej nie....besday prank la...hbs court kotor kitaorng nyer keje...huhu..jaat an2..wat bising..nyanyi2 lagu raya...kuat2..sampai orng tegur..bising...
hehe...teruk2..hmm...pape pon best la...
lepas jer amik lembaga..terpisah lah kitarng...huhu...sedey2...3 tahun kongsi suka duka...
pasnie..x leh dah..nk nakal2 cm kt kolej...huhu..
tapi yang pasti 3 tahun nie..byk lah beri aku pengalaman, pengajaran..
gud luck 4 my frenzzz...~

2 comments:

  1. smoga fad tabah menempuhi alam baru yg pnuh cabaran n dugaan..sy sntiasa doakn ygg trbaik tuk fad..^_^

    ReplyDelete