Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Saturday, January 15, 2011

zaman sekolah ku..~


masa jalan2 kat bandar..
aku tgk budak2 sekolah ramai sgt..
baru blek dari sekolah la kan..
ade yang dok tgu bas, ade yang lepak kat
mall dulu dengan baju sekolahnyer lagi..huhu...
cam best jer kan...

tetibe jer teringat zaman sekolah aku dulu..
best sgt..enjoy jer...hehehe...
walaupon masa 2 terselah kebongokan aku..hee~
x de la bodoh sgt..kurng pandai jer...
masa sekolah rendah asyik dok kelas belakang jer ish!!
wat malu tol..huhu...
naik kelas tahun nie tahun depan turun blek..hahaha..x pandai la kan..
yang best masa 2 da ade peminat da...siap kenyit2 mata lagi aduh2..bikin pusing kepala..
kecik2 da pandai ngorat yer...malu cek tau..!!huhu


masa aku darjah 3 ade la cikgu nie bapak garang seket2 cubit..
seket cubit..
style cubit kecik2 2 yang sakit 2...aish..!!
meh aku try cubit dye..dye rasa sakit ker syok..
suka2 ati dok cubit aku..padahal salah kira sket jer...
tapi aku x ngs..kire kuat gak la aku nie.heee~
masa UPSR. bapak malas nak stdy..kuar jer result..
nak hambik ko..sengeh x suda,,padan muka!!

naik jer sekolah menengah ha..nie da matang cket da..cket jer la..
dah pandai da stdy..2 pon time nak exam jer la..janji stdy..kan..~ hee..
dulu p sek masa form 1 jalan kaki ja..kecian~ naik form2 maju cket..
naik basikal..fuh! terselit kain2 kat rantai basikal hbs hitam..hahaha..!!
naik jer form 4 lagi maju naik kete..tapi kete kna bayar la..hm..
PMR pon Alhamdulillah..oke la..berkat stdy..
dapat masok kelas sains..x mo2..x suke..
hmm cikgu pon letak la dok kelas akaun..
nak mengira..ha..kira!
hee~
aku ada dapat sek teknik..tapi aku x pegi pon..coz cos 2 aku x minat kot..huhu..

masa aku form 4..ade la cikgu nie cikgu disiplin...bapak garang..dye lalu jer semua senyap..2 baru dye lalu..lau dye mara x terkencing murid2 dye..hee~
tetibe name aku kna pgl ngn dye...ish aku pk aku ade wat salah ker ??
rasa x de..aku kan pelajar yg baik..aiseh!!
aku pon pg la jumpe..takut gak la..tgk2 dye nak soh aku jadi pengawas sekolah...
ceh!! x mo aku..skema sgt jadi pengawas...nak enjoy ngn kawan pon terhad...ish!
yg best 2,,.dye siap kata..lau x de duit nak beli baju x per sy belikan...kamo x yah riso..ish sampai nka belikan aku baju...aku pon blek lacite kat mak..silap byk la..mak aku lak soh jadi..hmm..ikot la cakp mak..jadi la pengawas...
x mo2 pon jadi gak exco..exco kafetaria..hee~ makn free 2 yg best..huh!

aku kat sek dulu aktif jgk sukan...aku selalu masok acara lumba lari..hee~
lari la 100 meter.200 meter. 400 meter..lari sampai pucat..wakakaka...tapi nasib menang..huhu..merasa la gak pakai rantai buah besar..huhu...rumah sukan aku rumah biru..huhu....go biru go..!!

nie part best cket...
tnya la sape pon tipu sgt la masa sek dulu x penah cinta monyet kan..cam aku la..penah la bercinta..dok belajar gatai da dok bercinta..haha..tapi sampai gak 5 tahun kan aku couple...nk wat cane jodoh x panjang putus di tgh jalan..hee~

masa spm aku stdy kaw2 punya....last2 result aku wah..so gempaq..aku pon terkejut x sangka bole tersenarai dalam 10 pelajar terbaik sek..hee~ btol ker..sampai skrng x percaya lagi.. 2 la berkat stdy kan..hmm..:)

best gile time sek...x la stress cma skrng..
da besar tanggungjawab pon besar...
macam2 lagi cabran kena tempuh~
seronok ngn kawan sek dulu...tersenyum aku
bila ingat zaman sek aku.. macam nak putar blek jer saat 2..huhu..


2 comments:

  1. hehe.. bes2, tp sukan ak lg terer kn??
    bnyk la hg xskema.. hg lg skema dr ak kot.. wakaka:p ~yat~

    ReplyDelete
  2. apa plak...!! ha la hang la lagi terer..huhu

    ReplyDelete