Nur Fadyla~

Nur Fadyla~

Sunday, December 12, 2010

Bicara hati..~


Ku tanya hati
Ku tepuk dada sendiri
Manakah hala perjalanan ku ini
Terasa sangsi masih ku belum mengerti
Ada kah aku dilanda laluan pasti..aduh!!

Bertanyaku pada bayu yang menumpang jalan
Apakah berita yang suci dari sempadan
Berikan petunjuk hidayah dan pesanan
Bawakan doa ku terus ke takhta pangkuan

Berbalas pandangan mataku dengan sang bulan
Bagai kan bicara mengharapkan mengertian
Moga disusun bintang yang berselerakan
Menjadi landasan laluan perjalanan

maih panjang lagi perjalanan hidup ini..

aku pasrah jika jalan hidup ini x seindah ape yang aku impikan..

tapi aku mengharapkan ada bintang yang bersinar.

dapat menerangi hari2 ku....

pastikah perjalanan ini dapat aku tempuh...

aku harap...amin~


No comments:

Post a Comment